نکات ارزشمند و مهم در باره نگه داری و پرستاری کودکان

امروزه با افزایش تایم کاری و کارمند بودن پدر و مادر کودکان، نگه داری و مراقبت از کودکان تبدیل به امری ضروری شده است. امروز با شما در مورد نکات ارزشمند و مهم در باره نگه داری و پرستاری کودکان صحبت خواهیم کرد.

ویژگی های پرستار خوب

پرستار کودک کسی است که در روند بزرگ شدن و تکامل فرزند دلبر شما نقش مستقیم و مثبتی داشته و بتوانند با وجدان کاری و تعهدی که دارد، بهترین نقش را در مقابل فرزند شما ایفا کند.

امروزه صد ها نوع بیماری حتی کرونا گریبان گیر کودکان و حتی نوزادان شده است. بهترین کار را رعایت اصول بهداشتی هنگام رفتار با بچه ها و فرزندان شما می باشد. اول علائم خود را چک کرده سپس اگر در کودک علائم مشابهی دیده شود، حتما با مراکز بهداشتی و پدر و مادر این کودک در تماس باشد. روحیه و خوش اخلاقی نیز از ویژگی‌های جسمی و روحی پرستار می باشد. این شخص باید همیشه در حال رفتار مناسب با کودک مورد نظر بوده و علاوه بر پرستار بودن، یک دوست صمیمی کودک مورد نظر نیز باشد.

به این نکته نیز توجه کنید که دنیای کودکان، متفاوت با دنیای ما بزرگسالان می باشد. داشتن روحیه و رفتار همانند کودکان، به اصطلاح رفتار کودکانه با فرد مورد نظر می تواند نقش به سزایی در رشد و تعالی فرد داشته باشد.

آخرین مورد حائز اهمیت، تایم کاری پرستار مورد نیاز است. باید در تایم کاری در محل مورد حضور داشته و در زمان تایم کاری به بهترین نفع در جهت پیشرفت و تکامل کودک و فرزند شما تلاش کند. اگر به دارویی نیاز داشته، حتماً داروی کودک شا به موقع به کودک بدهد. اگر نیاز به فعالیت و خاصی داشته حتما سعی در برآورده کردن آن باشد.

ویژگی های پرستار خوب

بازه سنی مد نظر برای پرستاری کودکان

طبق برآوردی که کارشناسان حوزه سلامت و روان شناسی کودکان داشته‌ اند. بازه سنی ۲۸ تا ۳۸ سال برای نگهداری و پرستاری کودکان مناسب است. در این بازه سنی افراد می‌ توانند آموزش های لازم را به صورت صحیح در مقابل کودکان اجرا کرده و شور و نشاط لازم را برای این کار داشته باشند. افراد میانسال دیگر آن انرژی لازم را نداشته و می‌ تواند نقش منفی در بزرگ‌ شدن کودکان و فرزندان دلبند شما داشته باشد.

از آموزش کودکان در در کنار پرورش و نگه داری آن غافل نشوید

امروزه پرستاران کودک مسلط به چندین زبان و آموزش هایی مانند کاردستی . موسیقی هستند. اگر تمایل به یادگیری کودک در سن کودکی دارید، حتماً از پرستار های متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

نکته مهم در مورد پرستاری کودکان زیر سه سال

بازی سنی نوزادان تا سه سالگی بازی سنی بسیار مهمی بوده و کودکان این بازه نمی‌تواند با پدر و مادر خود در مورد رفتار و نوع برخورد پرستار صحبت کنند. حتماً در انتخاب پرستار مسلط و کار درست، برای این شغل تلاش نمایید. می توانید برای اطمینان خود از کارمندان مجرب سایت سما گشتر پارسا همچنین نصب دوربین در خانه اقدام نمایید.

داشتن خط مستقیم و بدن اشغال برای ارتباط با پرستار

ارتباط با پرستار مورد نظر بسیار مهم بوده و شما بهتر است خط مستقیمی را در اختیار پرستار مورد نظر قرار دهید که در زمان وقوع علائم نامناسب مانند تب و بیماری های دیگر پرستار بتواند با شما در تماس باشد. همچنین لیستی از شماره های تلفن ضروری را در اختیار پرستار گذاشته تا بتواند در کنار ارتباط با شما، با مراکز درمانی و بهداشتی نیز در ارتباط باشد.

داشتن خط مستقیم و بدن اشغال برای ارتباط با پرستار

حساسیت های دارویی و غذایی کودک را جدی بگیرید

بهتر است در زمان استخدام کارمند و پرستار در خانه در مورد شرایط و برخی از رفتار های کودک خود با پرستار صحبت نمایید. برخی از رفتار طبیعی بوده و پرستاران کودک اطلاعات زیادی در مورد موارد طبیعی دارند. اما برخی از کودکان در سنین کودکی دچار برخی از پرخاش و رفتار های غیر طبیعی می شوند. صحبت در مورد آن ها با پرستار مورد نظر می تواند بسیار مهم و ضروری باشد.

جمع بندی

امروز نکات ارزشمند و مهم در باره نگه داری و پرستاری کودکان صحبت کردیم و دانستیم که ویژگی های پرستار خوب چیست. همچنین چه بازه سنی برای نگهداری کودکان مناسب می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد استخدام  پرستار با سایت سما گستر پارسا در ارتباط باشید.

خدمات دیگر سماگستر پارسا:

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
استخدام سرایدار آپارتمان در شهر تهران
نوشتهٔ بعدی
در مورد پرستار بچه چه می دانید

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم