استخدام خدمات نظافتی به صورت پاره وقت، نیمه وقت، تمام وقت و دائمی

استخدام خدمات نظافتی به صورت پاره وقت، نیمه وقت، تمام وقت و دائمی

اطلاع از حق و حقوق و وظایف کارمندان نظافتی مهم بوده و باید در زمان استخدام خدمات نظافتی به صورت پاره وقت، نیمه وقت، تمام وقت و دائمی به موارد مهم توجه نمایید.

همچنین بخوانید: سرایداری آپارتمان در تهران ، خدمتکار منزل ، خدمات پذیرایی در منزل

با توجه به شرایط و مشغله های کاری افردا، نظافت منزل بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و بیشتر افراد وقت و تایم لازم برای این کار را ندارند. ولی می توانید اقدام به استخدام نظافتچی نموده که در طول هفته به تمام نیاز های شما برای نظافت را برطرف نماید.

مزیت های استخدام بخش خدماتی و نظافتی خانه

با استخدام نیروی خدماتی، دیگر نگران کثیفی منزل نبوده می توانید به راحتی پس از انجام کارها آماده مهمانی بزرگ شده و مراسم های مهم خود را برگزار نمایید.

مزیت های استخدام بخش خدماتی و نظافتی خانه

نمونه ای از کارای نظافتچی

کارگر ساختمان می تواند کار های داخل منزل مانند گردگیری، شستشو و تمام درخواست های شما را برطرف نماید. همچنین می توانید برای شستشوی نمای ساختمان گردگیری راه پله ها، شستشوی پارکینگ و سایر مناطق ساختمان اقدام به استخدام نظافتچی نمایید.

استخدام خدمات نظافتی بر اساس جنسیت

بر حسب نیاز خود می توانید نظافتچی خانم یا آقا را استخدام نمایید.

بانوان معمولا عکس العمل بیشتری داشته و موارد روتین داخلی خانه را با بیشترین تلاش و نیرو انجام می دهد. خانه تکانی، گردگیری، شستشوی مبل و فرش، نظافت سرویس بهداشتی و حمام از جمله کار های نظافتچی خانه می باشد. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون و تجهیزات سنگین دارید، حتما از نیروی خدماتی آقا در خانه استفاده نمایید. قبل از آمدن نیروی خدماتی حتما تجهیزات شستشوی مورد نیاز کارمند را تهیه نمایید.

استخدام کارمند بر اساس جنسیت

نظافت آشپزخانه

یکی از مکان های مهم در زمان نظافت، آشپزخانه بوده و حتماً از خدمات نظافتی درخواست نمایید که با حوصله کامل اقدام به نظافت آشپزخانه مانند، چربی زدایی هود و شستشوی کابینت ها نماید. سطوح مختلف اجاق گاز، دیوارها و قسمت های مختلف یخچال بسیار مهم بوده و در صورت عدم پاکیزگی باعث به وجود آمدن بسیاری از بیماری ها می شود. در آخر نیز می‌توان با پاک کردن شیشه ها، گردگیری و طی کشیدن کف آشپزخانه کار خود را به اتمام برساند.

تغییر دکوراسیون و نظافت پذیرایی

پذیرایی از مهم ترین بخش های منزل بوده که اکثر افراد با ورود به خانه متوجه تمیزی و پاکیزگی پذیرایی می شود. نظافتچی محترم می تواند با گردگیری قسمت های مختلف پذیرایی شروع کرده و اقدام به شستشو دیوار ها و کف خانه نماید. اگر نیاز به تغییر دکوراسیون و تغییرات تجهیزات خانه دارید، می توانید با شرکت های نظافتی و خدماتی در ارتباط بوده و نسبت به استخدام کارمند آقا اقدام نمایید. نظافت آسانسور، انجام کار های راه پله، نرده، حیاط، نمای ساختمان از وظایف نظافتچی آقا می باشد. نظافتچی داخل خانه می تواند با انجام کار های اتاق خواب ها کار خود را به اتمام برساند.

نکات مهم در استخدام خدمات نظافتی

برای نظافت افرادی را استخدام نمایید که اطلاعات فراوانی در مورد نظافت و نکات خانه داری آشنا هستند. سرعت و عکس و العمل نیرو خدماتی، از جمله نظافتچی بسیار مهم بوده و در صورت آشنایی به کار می تواند در کمترین ساعت، کل منزل را گردگیری و پاکیزه نماید. همیشه سعی کنید روابط دوستانه و گرم خود را با سرایدار داشته و تعامل با افراد استخدامی در اولویت کارها قرار دارد. هر یک از طرفین کارفرما و کارگر وظایفی را دارا می باشد که باید نسبت به کار انجام شده، درآمد ثابت و یا هزینه انجام کارهای ساعتی و روزانه خود را دریافت نمایند. برای اطلاعات دقیق از درآمد بخش نظافتی منزل، حتما با سایت های فعال در این حوزه همراه باشید

بهترین سن استخدام خدمات نظافتی

سنین بین ۲۵ الی ۴۰ سال بهترین زمان استخدام کارگر نظافتی منزل بوده و در این زمان شور و اشتیاق و اطلاعات کافی در مورد نظافت منزل و خدمات شستشوی خانه را دارند. می توانند با حداکثر نیروی خود اقدام به پاکیزه کردن منزل نمایید. بحث امروز ما در مورد استخدام خدمات نظافتی به صورت پاره وقت، نیمه وقت، تمام وقت و دائمی بوده برای اطلاع از تایم کاری ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

تایم کاری

تایم کاری نظافتچی به نوع استخدام افراد بستگی دارد و اگر به صورت دائمی اقدام به استخدام نظافتچی می نمایید، به طور معمول ساعت کار روزانه بسیار معقول و منطقی به نظر می رسد. اگر به صورت روزانه استخدام نموده اید، می توانید به صورت ساعتی با کارگر تسویه کرده و سعی کنید در موارد مالی و حقوق قبل از انجام کار به نتیجه برسید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
پرستار سالمند با تجربه چه خصوصیاتی باید داشته باشد
نوشتهٔ بعدی
بیماری شایع در سالمندان و پرستاری از آن ها

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم