نگهداری بیماران کرونایی همواره سختی های خاص خود را دارا بوده است و شما باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید تا بتوانید به خوبی از بیماران کرونایی خود نگهداری کنید. امروزه رعایت کردن نکات بهداشتی در نگهداری از بیماران کرونایی می تواند به عنوان مهمترین بخش از این کار شناخته شود. همانطور که احتمالا می دانید بیماران کرونایی نیازمند مراقبت های تخصصی هستند تا بتوانند به خوبی بهبود پیدا کنند. حال ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم و نکات بسیار مهمی را در خصوص نگهداری بیماران کرونایی برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به این موضوع می باشید با ما در این مطلب همراه باشید.

تمیز کردن و ضد عفونی کردن محیط برای نگهداری بیماران کرونایی

طبق اطلاعاتی که در حال حاضر از ویروس کرونا داریم می دانیم که این ویروس این قابلیت را دارد که تا چند ساعت بر روی سطوح مختلف زنده بماند و افرادی که با این سطح در تماس باشند احتمالا مبتلا به ویروس کرونا خواهند شد. در چنین شرایطی نگهداری بیماران کرونایی می تواند سختی های زیادی را برای شما داشته باشد چرا که ضد عفونی کردن محیطی که بیمار خود را در آن نگهداری می کنید بسیار سخت خواهد بود. نکته مهمی که درباره نگهداری بیماران کرونایی وجود دارد این است که تمیز کردن نمی تواند باعث از بین رفتن ویروس های کرونا شود و شما برای انجام این کار باید اقدام به ضد عفونی کردن محیط کنید. برای ضد عفونی کردن لوازم و ابزارهایی وجود دارند که به شما هم توصیه می کنیم از این ابزارها استفاده کنید.

 

مراقبت از بیماران کرونایی

نکاتی مهم برای قرنطینه کردن بیماران کرونایی

اگر با روند نگهداری از بیماران کرونایی آشنایی داشته باشید احتمالا می دانید که اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که بیمار خود را به صورت خانگی قرنطینه کنید و از تماس بیمار با سایر افرادی که در منزل زندگی می کنند جلوگیری کنید. اولین نکته این است که حتما تمامی لوازمی که بیمار کرونایی شما با آنها در تماس است را به صورت مرتب و دوره ای ضد عفونی کنید. برای این کار می توانید از دستکش های یکبار مصرف و ماسک استفاده کنید. نکته دوم این است که حتما فقط یک شخص با بیمار در ارتباط باشد و تمامی مراقبت های پزشکی لازم را نیز انجام دهد تا از ابتلا سایر افراد به این ویروس جلوگیری شود. تمامی لباس ها و حوله های فردی که به این ویروس مبتلا شده است را نیز به صورت کامل ضد عفونی کنید.

در صورت بد شدن حال بیمار چه کنیم؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که ممکن است درباره نگهداری بیماران کرونا داشته باشید این است که در صورتی که وضعیت بیمار وخیم شد چه اقدامی انجام دهیم؟ در این شرایط شما باید سعی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن بیمار را به اورژانس و یا بیمارستان منتقل کنید تا شرایط ویژه ای برای مراقبت از بیمار فراهم شود. دقت داشته باشید که برای منتقل کردن بیمار می توانید از خدمات اورژانس بهره مند شوید و در صورتی که نمی توانید به هیچ وجه در زمانی کوتاه به اورژانس دسترسی داشته باشید می توانید برای منتقل کردن بیمار کرونایی خود از خودروهای شخصی نیز استفاده کنید. البته باید حتما به این موضوع بسیار مهم توجه داشته باشید که تمامی افرادی که در نزدیکی بیمار هستند باید ماسک بزنند و نکات بهداشتی را رعایت کرده و حداقل فاصله یک متری را نیز تا جای ممکن با بیمار حفظ کنند.

 

راه های مقابله با کرونا

مراقبت درست از بیمار در خانه

نکته بسیار مهمی که برای نگهداری بیماران کرونایی باید به آن دقت داشته باشید این است که مراقبت های لازم را به درستی نسبت به بیمار کرونایی خود انجام دهید. متاسفانه امروزه بسیاری از افراد تخصص کافی برای مراقبت از یک بیمار عادی و یا یک بیمار کرونایی را ندارند و به همین علت است که معمولا بیماران با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. بنابراین حتما باید دقت داشته باشید که فردی که اقدام به نگهداری بیماران کرونایی می کند حتما تجربه کافی در این زمینه را باید داشته باشد.

در نگهاری بیمار کرونایی مراقب ترشحات بیمار باشید

همانطور که احتمالا می دانید علاوه بر تمامی نکاتی که در بخش های قبلی برای شما بیان کردیم شما باید توجه ویژه ای به ترشحات بیمار کرونایی خود نیز داشته باشید. این نوع ترشحات به راحتی می توانند ویروس کرونا را به شما منتقل کنند و در صورتی که خود شما مراقبت های بیمار کرونایی را انجام دهید این موضوع می تواند برای شما بسیار خطرناک باشد. برای تماس با بیمار و یا حتی ورود به محیطی که بیمار در آن قرنطینه شده است حتما اقدام به زدن ماسک کنید و به صورت ساعتی ماسک های خود را تعویض کنید. علاوه بر این حتما سعی کنید از دستکش های یکبار مصرف استفاده کنید تا از تماس با ترشحات بینی و دهان بیمار جلوگیری کنید.

 

استخدام پرستار جهت نگهداری بیماری کرونایی

اعزام پرستار برای نگهداری بیماران کرونایی

در بخش های قبلی بیان کردیم که نگهداری بیماران کرونایی یک کار بسیار تخصصی است و فردی که این وظیفه را بر عهده می گیرد باید تجربه و تخصص کافی در این زمینه داشته باشد. شرکت خدماتی سما گستر پارسا یکی از بهترین شرکت هایی است که امروزه خدمات مربوط به اعزام پرستار جهت نگهداری از بیماران کرونایی را به شما عزیزان ارائه می دهد. اگر شما هم جز افرادی هستید که یک بیمار کرونایی در منزل دارید و قصد دارید که مراقبت های لازم را در این زمینه انجام دهید حتما از نیروهای متخصص این شرکت نیز بهره مند شوید. استخدام پرستار از این شرکت بسیار کم هزینه بوده و علاوه بر این تخصص و تجربه بالای نیروهای این شرکت باعث می شوند تا عملیات مراقبت از بیمار کرونایی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

شرکت سماگستر پارسا جهت تکمیل کادر پرستار خود استخدام می کند. افرادی که تمایل به مراقبت از بیماران کرونایی دارند می توانند با شماره ۲۲۰۶۸۹۶۹ – ۰۲۱ یا ۰۹۱۲۳۳۷۵۷۱۸ تماس بگیرید. 
فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم