خدمات پرستاری از معلولان شرکت سما پارسا

نکاتی در مورد سند اداری و پیشگیری از عفونت

سند :

یکی از مهمترین چالش هایی که پرستار سالمند دارد این است که سند سالمند را کنترل کند، سند یک لوله می باشد که درون مجرای ادراری سالمند قرار می گیرد. این وسیله از پلاستیک و یا موادی که شبیه پلاستیک هستند تهیه شده است و وظیفه اصلی که آن بر عهده دارد این است که ادرار را از مثانه به درون کیسه ای که به آن لوله متصل است راهی کند. به طور معمول سند به وسیله پزشک و یا فردی که پرستار سالمند است باید در جای اصلی خود قرار داده شود،.

این وسیله بیشتر در سالمندانی مورد استفاده قرار می گیرد که شرایط خاصی دارند. به طور مثال برخی از افراد یکه به دلیل بزرگ شدن پروستات دیگر نمی توانند ادرار کنند و اگر بخواهند ادرار نمایند احتمال دارد که به مثانه آنها فشار وارد شود، به همین دلیل پزشک دستور می دهد که برای این سالمندان از سند استفاده شود. استفاده کردن از این وسیله فواید بسیاری برای برخی از سالمندان دارد، چرا که از نشت ادرار در برخی از اشخاصی که دارای زخم باز در اطراف ناحیه تناسلی و کشاله ران خود هستند جلوگیری می کند. پرستار سالمند برای اینکه به بهترین نحو ممکن بتواند از این سالمندان مراقبت کند باید در مورد برخی از نکات بهداشتی این وسیله اطلاعاتی داشته باشد که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

نکاتی در مورد سند اداری و پیشگیری از عفونت :

پرستار سالمندی که از سند استفاده می کند باید در مورد برخی از نکات بهداشتی اطلاعاتی داشته باشد که این نکات عبارتند از :

۱٫ قبل و بعد از اینکه سند را متصل کردید باید دست های خود را آب داغ و صابون شستشو دهید.

۲٫ نقطه ای که می خواهید سند را وارد آن کنید را باید قبل از جای دادن به خوبی آب و محلول شوینده تمیز کنید.

۳٫ کیسه ادرار را باید از مثانه پایین تر قرار دهید تا ادرار به سمت پایین هدایت شود.

۴٫ کیسه سند را روزانه باید یک بار قبل از اینکه پر شود تخلیه کنید.

۵٫ به دستور پزشک آن را باید ماهیانه تعویض کنید، چرا که در صورت تعویض نکردن آن رسوب در لوله جمع می شود و موجب مسدود گشتن آن می گردد.

۶٫ اگر تا دو ساعت مشاهده کردید که ادرار درون کیسه نیامده است باید با پزشک او این مسئله را در جریان بگذارید، این مسئله بسیار مهم است و نباید آن را نادیده بگیرید.

۷٫ در صورتی که سند مسدود شود فرد سالمند در قسمت پایین شکم خود احساس فشار خواهد کرد، که در این صورت باید آن را تعویض کنید تا سالند اذیت نشود.

موسسه سما پارسا یکی از موسسه هایی می باشد که پرستاران متخصصی را در زمینه وصل کردن سند به سالمندان دارد و شما می توانید از این موسسه درخواست نمایید تا آنها را به محل مورد نظر شما اعزام کنند. شما برای برقرای ارتباط با این موسسه می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت نمایید تا به آن رسیدگی شود.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
نکاتی در مورد نگهداری سالمند لگنی
نوشتهٔ بعدی
حمایت عاطفی از سالمندان

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم