خدمات سرایداری و نگهبانی شرکت سما پارسا

خدمات سرایداری و نگهبانی شرکت سما پارسا

خدمات سرایداری و نگهبانی شامل چه خدماتی است؟

خدمات سرایداری و نگهبانی یکی دیگر از مجموعه خدماتی است که توسط شرکت سما پارسا ارائه می شود. در این مطلب می خواهیم به تمامی سوالات شما در رابطه انواع این خدمات پاسخ دهیم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه با توجه به تعداد زیاد آپارتمان ها و شلوغی جمعیت در استان تهران و شهر های دیگر، نیاز به نگهبانی و حفاظت از منازل و مجتمع های مسکونی و یا تجاری بیش از پیش احساس می شود.

وجود یک نیروی ماهر و با تجربه می تواند امنیت و آسایش خانواده و یا افراد ساکن در مجتمع را تضمین نماید.

خدمات سرایداری و نگهبانی شامل یک سری وظایف اصلی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد اهمیت وجود نیروی کارآمد و ماهر در انجام خدمات سرایداری و نگهبانی که از عهده تمامی وظایف سرایداری و نگهبانی بر بیاید به حدی است که بسیاری از مشتریانی که قصد خرید واحد مسکونی از یک مجتمع را دارند ابتدا به کیفیت خدمات سرایداری و نگهبانی مجتمع توجه می کنند.

اما شاید بپرسید که وظایف سرایداری و نگهبانی چیست و چگونه می توان کیفیت این خدمات را ارزیابی کرد؟ چگونه می توان بهترین نیرو های سرایدار و نگهبان را پیدا کرد؟ برای پاسخ به این گونه سولات لازم است این مطالب را تا انتها دنبال کنید زیرا ما در این مطلب قصد داریم وظایف بهترین نیرو های خدمات سرایداری و نگهبانی را به شما معرفی کنیم.

خدمات سرایداری و نگهبانی شرکت سما پارسا

خدمات سرایداری و نگهبانی

وظایف نیرو های خدمات سرایداری و نگهبانی

نظافت ساختمان و مشاعات :

نظافت لابی ها، پارکینگ های ساختمان و به طور کلی مشاعات بیرونی ساختمان یکی از وظایف خدمات سرایداری و نگهبانی می باشد.

نگهبانی و محافظت از ساختمان و افراد ساکن در آن :

نیرو های سرایداری و نگهبانی وظیفه دارند که از ساختمان و افرادی که در ساختمان مذکور زندگی می کنند محافظت کرده و با هوشیاری کامل در مواقع اضطراری، از وارد شدن خسارات جانی و مالی به افراد جلوگیری کنند.

بررسی و توجه به رفت و آمد افراد به ساختمان:

همان طور که می دانید عبور و مرور افراد ناشناس به ساختمان نیازمند توجه و دقت می باشد زیرا سارقان معمولا ابتدا به صورت کاملا عادی و به عنوان یک شخص ناشناس به ساختمان وارد شده و اطلاعاتی از ساختمان و راه های عبور آن را به دست می آورند بنابراین یکی از مهم ترین وظایف یک سرایدار خوب بررسی عبور و مرور افراد ناشناس به داخل ساختمان می باشد.

چک کردن مرتب موتور خانه و تجهیزات آن:

نیروی سرایداری و نگهبانی وظیفه دارد تا با چک کردن منظم موتور خانه و تجهیزات آن از وارد شدن خسارات جلوگیری کرده و در هنگام مشاهده خرابی قطعات نسبت به تعویض یا تعمییر آن ها اقدام می کند.

شرکت سما پارسا با دارا بودن کادر مجربی از سرایداران و نگهبانان می کوشد تا بهترین خدمات سرایداری و نگهبانی را به هم وطنان عزیز و به خصوص خانواده های ساکن در تهران ارائه دهد برای ارتباط با این شرکت کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
خدمات مهمان داری و پذیرایی
نوشتهٔ بعدی
خدمات سرایداری و نگهبانی شرکت سما پارسا

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم