حمام کردن سالمندان به وسیله پرستاران

حمام کردن سالمندان در نگهداری سالمند

حمام کردن :

یکی از وظیفه های معمولی پرستار در نگهداری سالمند در خانه حمام کردن او می باشد. در واقع باید بدانید بسیاری از سالمندانی که توانایی انجام دادن کارهای خود را ندارند پرستاری را استخدام می نمایند تا کارهای آنها را مانند حمام کردن و … را انجام دهد. حمام کردن یکی از مهمترین مراقبت های بهداشتی از سالمندان به شمار می رود که پرستاران به این امر توجه بسیاری باید داشته باشند تا به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهند، چرا که حمام در روحیه آنها تاثیر بسیاری دارد و آنها در حمام انرژی خوبی دریافت می کنند، البته اگر حمام کردن آنها به درستی انجام شود نتیجه مثبتی خواهد داشت.

برای حمام کردن سالمندان باید از پرستارانی که در این زمینه تخصص ویژه ای دارند استفاده کنید. این پرستاران از آنجایی که تجربه زیادی دارند به خوبی می توانند مراقبت های بهداشتی و مراقبت های دیگر سالمند شما را به خوبی انجام دهند. بر این اساس اگر شما خودتان نمی توانید به خوبی از سالمند خود مراقبت کنید بهتر است از پرستارانی که در موسسه خدماتی فعالیت می کنند استفاده کنید و آنها را برای مراقبت کردن از سالمندان خود استخدام نمایید، شما می توانید آنها را به صورت دائم و یا موقت استخدام کنید.

حمام کردن

حمام کردن سالمندان به وسیله پرستاران :

همانطوری که بیان کردیم حمام کردن سالمندان یکی از مهمترین مراقبت های بهداشتی آنها به شمار می رود که پرستار سالمند به خوبی می تواند آن را انجام دهد. پرستاری که از سالمندان مراقبت می کند و آنها را به حمام می برد به خوبی می داند که حمام بردن آنها با کودک خردسال بسیار متفاوت است، چرا که سالمندان وزن بالایی دارند و قدرت حرکتی آنها هم بسیار پایین است،

به همین دلیل پرستار زمانی که آنها را به حمام می برد باید در مورد تمامی توانایی های آنها اطلاعات لازم را داشته باشد تا به خوبی بتواند او را در حمام تمیز کند و او از حمام کردن خود احساس خشنودی داشته باشد. یکی از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید این است که سالمند را مدت زمان طولانی در حمام نگه ندارید چرا که او خسته می شود.

پرستار زمانی که سالمند را می خواهد برای حمام کردن آماده کند باید حمام را به خوبی گرم کند تا سالمند در حمام احساس سرما نکند. اگر حمام در داخل اتاق سالمند باشد بسیار عالی است چرا که بعد از حمام سریعا او به اتاق خودش می آید و استراحت می کند. ارتفاعی که حمام با اتاق سالمند باید داشته باشد هرچه کمتر باشد بسیار بهتر است چرا که از این طریق سالمند به راحتی می تواند وارد حمام شود و بعد از آن هم بسیار آسان از حمام خارج می شود. دقت داشته باشید که در داخل حمام باید صندلی قرار دهید تا سالمند بر روی آن بنشیند و شما او را تمیز کنید. پس از مهم ترین وظایف پرستار در نگهداری سالمند توجه به نکات بهداشتی و حمام کردن آن هاست.

موسسه خدماتی سما پارسا پرستاران بسیار دلسوزی دارد که در زمینه حمام کردن سالمندان تخصص ویژه ای دارند. شما از طریق شماره های زیر می توانید با این موسسه در ارتباط باشید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
وظایف خدمتکارانی که آشپزی می کنند
نوشتهٔ بعدی
وظایف خدمتکارانی که پذیرایی می کنند

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم