تفاوت های نگهداری از سالمندان و کودکان

تفاوت های نگهداری از سالمندان و کودکان

نگهداری کردن از بیماران، کودکان و نوزادان از جمله فعالیت هایی می باشد که بسیاری از افراد در مورد نحوه نگهداری کردن از آنها اطلاعاتی ندارند. یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که جه در مراقبت کردن از کودکان و چه در نگهداری سالمند احساسات نقش بسیار مهم و اساسی دارد، ولی با این وجود نگهداری کردن از آنها تفاوت های بسیاری دارد که شما باید در مورد این تفاوت ها آشنایی کاملی به دست آورید.

به طور کلی باید بدانید که نگهداری کردن از سالمندان، کودکان و نوزادان یکی از شغل های بسیار حساس می باشد که اگر با روش های آن آشنایی نداشته باشید شاید هرگز در کار خود موفق نشوید، بر این اساس به مهمترین نکته ای که باید اهمیت بدهید این است که تفاوت پرستاری کردن از سالمندان، نوزادان و کودکان را بیاموزید. چندین تفاوت وجود دارد که این تفاوت ها بسیار مهم و اساسی می باشند، برای اینکه با آنها آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه در مورد هریک از آنها توضیحاتی را ارائه می دهیم.

تفاوت های نگهداری از کودکان و سالمندان

همانطوری که بیان کردیم در نگهداری کودکان و سالمندان تفاوت هایی وجود دارد که این تفاوت ها عبارتند از:

تفاوت های نگهداری از سالمندان و کودکان

۱- احساسات

شما باید بدانید در نگهداری از کودکان به طور معمول پرستار از شغل خود لذت می برد و تمامی روز او با شوق و ذوق همراه است، اما در مورد پرستاری کردن از سالمندان شرایط تا حدودی فرق می کند، چرا که مراقبت کردن از سالمندان پرستار باید درد و رنج ها، غ زدن ها و بسیاری از نکات منفی دیگری که در فرد سالمند وجود دارد را بپذیرید. از آنجایی که سالمندان برای مراقبت کردن از خود به فرزندان خود نیاز دارند امکان دارد با پرستار به خوبی رفتار نکنند.

۲- مدیریت و اجرا

نگهداری کردن از کودکان و نوزادان شرایط خاص و ویژه ای ندارد، چرا که از زمانی که نوزاد از بیمارستان خارج می شود تا زمانی که می خواهد به مدرسه برود شما به راحتی می توانید از او نگهداری کنید، ولی در مراقبت کردن از سالمندان شرایط تا حدودی فرق می کند، چرا که شما باید دقیقا به مکانی بروید که سالمند می خواهد و بیشتر سالمندان هم می خواهند که در خانه خود زندگی کنند.

۳-قدرت تفکر

یکی دیگر از نکاتی که در مورد پرستاری سالمند و کودکان بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه داشته باشید این است که، مشاجره کردن با سالمندان تا حدودی دشوار است، چرا که آنها سالمند هستند و می خواهند حرف خود را اجرا کنند و چندان به صحبت های پرستار دقت نمی کنند. ولی در مورد پرستاری کردن از کودکان شرایط فرق می کند، چرا که آنها به خوبی به صحبت های پرستار خود گوش می کنند و با او دوست می شوند. بر این اساس برای اینکه به بهترین نحو ممکن بتوانید از سالمندان مراقبت کنید باید با کسانی که در این مورد تخصص دارند مشورت کنید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
خدمات باغبانی شرکت سما پارسا
نوشتهٔ بعدی
پرستار کودک باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم