نکاتی در مورد مراقبت از سالمندی که آلزایمر دارد

نکاتی در مورد نگهداری سالمندی که آلزایمر دارد

آلزایمر :

برای پرستاری کردن از فرد سالمندی که آلزایمر دارد، علاوه بر اینکه باید با روش های برخورد با این فرد را بیاموزید باید در مورد ماهیت این بیماری اطلاعات بیشتری داشته باشید. در واقع شما باید نشانه های بیماری آلزایمر را بشناسید و در مورد عوارض آن آگاهی داشته باشید تا توانید راه های مراقبت از این بیمار را اجرا کنید. آلزایمر یکی از بیماری هایی می باشد که در دوران سالمندی به سراغ برخی از افراد می آید.

در واقع این بیماری به عنوان یکی از رایج ترین بیماری های عصبی روانی شناخته شده است و به صورت تدریجی مغز افرادی که به آن دچار شده اند ار از بین می برد و همین مسئله موجب می شود فرد فراموشی بگیرد. اگر پرستار فرد سالمندی که آلزایمر دارد به خوبی با روش های نگهداری از او آشنایی داشته باشد به خوب می تواند از رشد سریع این بیماری جلوگیری کند

بیماری آلزایمر هیچ گونه درمان قطعی ندارد و راه پیشگیری آن هم قطعی نمی باشد ولی برخی از روش ها می تواند روند آن را کاهش دهد. پرستارانی که از این بیماران مراقبت می کنند در مورد این بیماری به شناخت عمیقی باید برسند تا بتوانند به خوبی از آنها مراقبت کنند. روش های نگهداری سالمند گرامی که فراموشی دارند با سالمند های دیگری که به آلزایمر دچار نشده اند تفاوت دارد.

نکاتی در مورد مراقبت از سالمندی که آلزایمر دارد

نکاتی در مورد مراقبت از سالمندی که آلزایمر دارد :

ارتباط برقرار کردن بین پرستار و بیماری که آلزایمر.دارد شاید کار دشواری باشد. بسیاری از افرادی که به آلزایمر برای پیدا کردن واژه های مناسب دچار مشکل می شوند و به دشواری می توانند اندیشه های خود را نشان دهند. حتی آنها امکان دارد در درک کردن سخنان شما هم دچار مشکل شوند.شما برای مراقبت کردن از این بیماران باید سعی کنید توجه او را به خودتان جلب نمایید و در تمام مدتی که با او مکالمه می کنید ارتباط چشمی مستقیمی با او داشته باشید. شما باید بدون اینکه وسط حرف بیمار بپرید اجازه بدهید او هر چه که می خواهد بگوید.

اگر متوجه شدید حرف های او چندان با عقل جور در نمی آید باید به احساسات او توجه داشته باشید. شما با صدا کردن نام او می توانید توجه اش را جلب کنید و بسیار آرام و شمرده شمرده با او صحبت کنید. پرستاری کردن از بیماری که آلزایمر دارد شاید بسیار دشوار باشد ولی باید بدانید که این امر اهمیت بسیاری دارد. شما به عنوان پرستار این فرد باید به صورت روزانه برای او فعالیت های جسمی و ذهنی در برنامه اش قرار دهید و با او کار کنید تا روند بیماری او را کاهش دهید.

موسسه خدماتی سما پارسا یکی از موسسه های خدماتی می باشد که پرستاران متخصص بسیاری در زمینه نگهداری سالمند آلزایمری گرفته است دارد. این پرستاران با روش های مراقبت کردن از این بیماران آشنایی کاملی دارند و به خوبی می توانند از بیماران شما مراقبت کنند. شما برای ارتباط برقرار کردن با این موسسه می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
رعایت کردن بهداشت توسط نیروهای اعزامی موسسه خدماتی
نوشتهٔ بعدی
فواید نگهداری سالمندانی که کهولت سن دارند

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم