استخدام کارمند خدمات پذیرایی در منزل

نحوه استخدام کارمند خدمات پذیرایی منزل

چگونه برای مهمانی در منزل کارمند خدمات پذیرایی استخدام کنیم؟ در زمان مهمانی های بزرگ و مراسم های خاص استخدام کارمند خدمات پذیرایی در منزل برای راحتی کار می تواند مفید باشد. با ما همراه باشید تا شرکت های معتبر در زمینه نحوه استخدام کارمند خدمات پذیرایی منزل را معرفی کنیم.

برای پذیرایی از مهمانان و یا نظافت ساختمان می توانیم کارمندی را به صورت ماهانه، روزانه، ساعتی و حتی به صورت سالانه استخدام کنیم. این فرد برای پذیرایی مهمانان در مراسم های مختلف یا انجام کار های خانه مانند پخت و پز، نظافت منزل کمک دست شما است.

شرایط احراز کارمند خدمات پذیرایی منزل

برای حصول اطمینان از کارمند مورد نظر می توانید به شرکت های معتبر فعال در زمینه خدمات منازل و سرایداری مراجعه کنید. و  نسبت به استخدام فرد مورد نظر اقدام نمایید.

سرعت عمل از شرایط ویژگی‌ های مهم کارمند پذیرایی خانه بوده و می توانید پس از استخدام به صورت آزمایشی و در صورت رضایت اقدام به استخدام دائمی نمایید. سلامت جسمانی، انجام و سرعت العمل در مقابل کار های مختلف، آشنایی با شیوه پذیرایی منزل از دیگر ویژگی‌ های این کارمند می باشد.

سعی کنید از عدم سوء پیشینه فرد مورد نظر اطلاع پیدا کرده و در صورت عدم مصرف دخانیات و مواد مخدر اقدام به استخدام نمایید. در ادامه بحث استخدام کارمند خدمات پذیرایی در منزل، قوانین و مقررات و حقوق شهروندی این فرد را مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه استخدام کارمند خدمات پذیرایی در منزل

قوانین استخدام کارمند خدمات پذیرایی

فرد استخدامی وظایف خاصی در مقابل کارفرما خود داشته و باید سعی کند کار های خود را به موقع و بدون کم و کاست انجام دهد. در مقابل کارفرما نیز باید حق، حقوق و بیمه فرد را سر موقع بدون تاخیر به حساب فرد مورد نظر واریز نماید. تمام این موارد جزء قوانی کشور و  اخلاق فردی و اجتمایی نیز است. کارمند مورد نظر در مقابل کاری که انجام می‌ دهد باید حقوق فرد بدون کم و کاست پرداخت شود. در صورت عدم پرداخت به موقع با کم کاری یا عدم رضایت کارمند در قبال کار انجام شده رو به رو می شویم. برای اطلاع از حقوق کارفرما و کارمند قوانین اجتمایی را مطالعه فرمایید.

استخدام فرد کاری از مجموعه و شرکت معتبر

امروزه شرکت های معتبری در زمینه استخدام کارمند منازل، خدمات پذیرایی در منزل، مراقبت از سالمندان، سرایداری آپارتمان، پرستاری از بیماران و خدمات سالمندان در ایران فعالیت می کنند. می توانید برای مشاوره و اطلاع از نوع فعالیت این شرکت ها با سایت و شماره تماس شرکت های فعال در این زمینه تماس حاصل نمایید. سایت سما گستر پارسا  یکی از شرکت‌ های معتبر در این زمینه بوده که در صورت نیاز برای استخدام کارمند پذیرایی در منازل و سایر موارد می توانید با کارمندان این شرکت در تماس باشید.

عقد قرارداد بین کارفرما و فرد مورد نظر

انجام قرارداد بین طرفین معامله (کارفرما) شرکت سرایداری بوده و طرفین با توجه به کم کاری یا عدم رضایت می تواند حقوق خود را با استفاده از مراجع ذیربط درخواست کند. قوانین کشور نیز طبق قانون اساس و آیین نامه های سرایداری و خدمات منزل می تواند حق و حقوق طرفین را به صورت کامل بپردازد.

نحوه استخدام کارمند خدمات پذیرایی در منزل

یونیفرم و رعایت بهداشت فردی و محیطی

کارمند پذیرایی در منزل موظف است، نظافت خانه در هنگام پذیرایی از مهمانان را رعایت کرده و نسبت به شارژ میوه، شیرینی و تمیز کردن بشقاب ها اقدام نماید. رعایت بهداشت فردی کارمند در خدمات منزل بسیار مهم و ضروری است. فردی که برای نظافت وارد خانه می شود با لباس و یونیفرم خاص خود باشد. فرد سعی کند تمیز و آراسته باشد. همچنین در تلاش باشد که رضایت میهمانان هتل خانه را برآورده نماید.

سخن آخر

تمام موارد گفته شده بخشی از وظایف طرفین کارفرما و کارمند مورد نظر می باشد. می توانید طبق شرایط شخصی و سیاست های خود اقدام به استخدام کارمند خدمات پذیرایی در منزل نمایید. در صورت عدم رضایت می توانید قرارداد خود را فسق کرده و حقوق طرف قرارداد را تا آخرین روز کاری به صورت تمام و کمال پرداخت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد استخدام کارمند پذیرایی در منزل خدمات سرایداری و خدمات پرستاری مراقبت از سالمندان می‌توانید به سایت سما گستر پارسا مراجعه نمایید. اگر سوال یا مشورتی در مورد ین بحث دارید با سایت سما گستر پارسا در ارتباط باشید. در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
نکات مهم در پرستاری بیماران در منزل
نوشتهٔ بعدی
استخدام سرایدار آپارتمان در شهر تهران

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم