به طور کلی دریافت خدمات مراقبت از بیمار، رسیدگی به بیمار شما را چه در بیمارستان و چه در خانه تضمین خواهد کرد. زمانی که عزیز ترین فرد زندگی شما در بستر بیماری به سر می برد و در بیمارستان یا مراکز درمانی دیگر بستری می شود، تمام دغدغه و اضطراب شما روی این موضوع تمرکز پیدا می کند که آیا پرستاران بیمارستان با وجود تعداد زیاد بیماران، از بیمار من به خوبی مراقبت خواهند کرد؟ آیا بیمار من، به طور مداوم رسیدگی خواهد شد؟ در واقع امروزه به علت کمبود نیروی پرستاری و بهیاری در برخی از بیمارستان ها، همراهان بیمار ترجیح می دهند خودشان برای مراقبت و رسیدگی بیشتر به بیمارشان اقدام نمایند و از خدمات مراقبت از بیمار استفاده نمایند.

مراقبت و پرستاری از بیمار

خانواده بیمار پرستاری از او را انجام دهند

اولین راه حل این است که خانواده و خویشاندان نزدیک بیمار به پرستاری از بیمار پرداخته و در بیمارستان حضور یابند. این راه حل با مشکلاتی رو به رو خواهد بود که مخصوصا در مراقبت از بیماران بد حال، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. اولین و مهم ترین مشکل این راه حل این است که در اکثر مواقع خانواده و خویشاوندان بیمار اطلاعات پزشکی کافی برای مراقبت از بیمار خود را ندارند و ممکن است در شرایط اضطراری قادر به انجام اقدامات ضروری پزشکی صحیح و به موقع نباشند. علاوه بر این، قطعا خانواده بیمار برای مراقبت شبانه روزی از بیمار خود بایستی از بسیاری از کار های روزانه خود دست بکشند و این عامل در دراز مدت می تواند باعث از دست دادن موقعیت کاریشان شود.

• راه حل دوم دریافت خدمات مراقبت از بیمار در بیمارستان یا خانه می باشد

وقتی که شما برای بیمار خود از خدمات مراقبت از بیمار استفاده می کنید، علاوه بر تاثیر بر پذیرش بهتر شرایط بیمارستان توسط بیمار باعث خواهد شد تا بیمار شما برای انجام کار های شخصی همیشه حضور پرستار را به عنوان فردی کمک کننده، دارای دانش کافی پزشکی و مورد اعتماد کنار خود احساس کند که این موضوع تاثیر شگرفی در آرامش خیال بیمار خواهد داشت هم چنین دریافت خدمات مراقبت از بیمار موجب می شود تا بیمار احساس سر بار بودن یا مزاحمت نکند و مدام از خویشاوندان خود برای انجام کار های شخصی کمک نخواهد.

علاوه بر این، حضور پرستار همراه در هنگام دریافت خدمات مراقبت از بیمار، باعث می شود که پرسنل بیمارستان و پزشک بتوانند به راحتی مسائل پزشکی در رابطه با شرایط بیمار را با او در میان بگذراند و پرستار همراه بیمار با دانش پزشکی خود این موضوعات را درک کرده و در صدد بهبود شرایط بیمار کمک های قابل توجهی به بیمار نماید.

خدمات مراقبت از بیمار

خدمات مراقبت از بیمار

پرستارانی که در بخش خدمات مراقبت از بیمار در شرکت سما پارسا فعالیت دارند، مجموعه ای از بهترین پرستاران کشور با بالاترین سطح از دانش و تجربه بوده و دقیق ترین خدمات مراقبت از بیمار را به بیماران خود ارائه خواهند داد.

پرستاری از بیمار در بیمارستان یا منزل

پرستاری یکی از سخت ترین مشاغل دنیا محسوب می شود و پرستاری که مراقبت از بیمار را به عهده می گیرد ممکن است در طول فعالیت کاری خود بار ها و بار ها با شرایط بسیار سخت و پر تنشی مواجه شوند که کنترل چنین شرایطی و توانایی تصمیم گیری سریع و به موقع ممکن کار هرکسی نباشد و فقط پرستاری ماهر و با تجربه بتواند از پس آن بر آید. اگر فردی از عزیزانتان در بستر بیماری به سر می برد و به مراقبت های حرفه ای یک پرستار با تجربه نیاز دارد، حتما تا به حال بار ها به استفاده از خدمات پرستاری از بیمار فکر کرده اید اما احتمالا در مورد انتخاب بهترین خدمات پرستاری با مشکل مواجه شده اید. نگران نباشید ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که چگونه می توانید بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات پرستاری را پیدا کرده و پرستاری بیمار خود را با خیالی آسوده و مطمئن به او بسپارید. بهترین پرستار همراه حرفه ای ویژگی هایی دارد که در جلسات اول ملاقات شما با او، قابل توجه می باشد. در زیر به معرفی برخی از این ویژگی ها می پردازیم.

  • توانایی مهربانی و داشتن درک بالایی از شرایط بیمار

یک پرستار خوب و ایده آل، با داشتن درک درستی از شرایط بیمار و ناراحتی های او می کوشد تا در بدترین شرایط نیز دلسوز بیمار خود بوده و برای تسکین درد او و فراهم آوردن راحتی بیشتر بیمار تلاش می کند.

  • چالاک بودن پرستار همراه بیمار

فردی که پرستاری از بیمار شما را به عهده می گیرد باید چالاک و زرنگ باشد. در واقع بهترین پرستار همراه ایده آل، پرستاری است که بتواند در مواقع اورژانسی و شرایط اضطراری که ممکن است هر لحظه بیمار با آن مواجه شود، به سرعت به اقدامات مناسب بپردازد و به اصطلاح دست و پای خود را گم نکند. البته این مورد مستلزم داشتن دانش و مهارت پرستاری کافی می باشد.

  • تناسب بیمار با پرستار را در نظر داشته باشید

خوشبختانه در بسیاری از شرکت های خدماتی، پرستاران آقا و خانم با شرایط بدنی متفاوتی مشغول به فعالیت هستند. بنا بر این، هنگامی که می خواهید برای بیمار خود بهترین پرستار همراه را استخدام نمایید به شرایط جسمانی پرستار و بیمار خود توجه داشته باشید به طور مثال یک خانم پرستار با جثه ظریف، هرگز نمی تواند از پس پرستاری بیمار آقایی با صد کیلوگرم وزن و دو متر قد که توانایی حرکت ندارد، بر بیاید.

  • مهارت و تجربه بالا

تجربه و مهارت در هر کاری شما را جزو بهترین های آن عرصه قرار خواهد داد حرفه پرستاری نیز از این قاعده مستثنی نیست. هرچه پرستاری با سابقه بالا تر و مهارت بیشتری را استخدام نمایید خیالتان از آسایش بیمارتان راحت تر خواهد بود. چنین پرستاری به خوبی می داند که بیمار شما برای تسکین درد و بهبودی به چه چیزی احتیاج خواهد داشت.

شرکت سما پارسا با چندین چند سال تجربه در زمینه خدمات مراقبت از بیمار و اعزام نیرو های نگهداری، سالمند، کودک، مریض، بیمارستان، افراد کم توان، خدمات منزل و… و هم چنین با داشتن مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهترین نیرو های پرستار، بهیار، کمک بهیار و مراقبان ساده، را به تمامی بیمارستان های تهران و شهرستان ها اعزام خواهد کرد برای اطلاع از انواع خدمات مراقبت از بیمار در شرکت سما پارسا کافی است با شماره های زیر تماس بگیرید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
وظایف پرستار همراه بیمار در بیمارستان چیست؟
نوشتهٔ بعدی
نظافت منزل و ساختمان

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم