خدمات اعزام سرایدار شرکت سما پارسا

خدمات اعزام سرایدار شرکت سما پارسا

سرایدار چه کسی است؟

سرایدار در واقع فردی است که وظیفه دارد برخی فعالیت های مربوط به ساختمان را که در قرار داد ذکر شده و مورد قبول دو طرف قرار داد می باشد را به نحو احسن انجام دهد.

فردی که برای کار در آپارتمان های مسکونی، ویلا ها، ساختمان ها و مجتمع های اداری یا تجاری، مدارس و… استخدام می شود وظیفه دارد تا در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به انجام وظایف خود توجه داشته باشد.

نکته ای که رعایت کردن آن سبب بهبود هر چه بهتر فعالیت ها و انجام دقیق تر وظایف می شود این است که سرایداران در همان ساختمان یا مجتمع ساکن باشند زیرا با رعایت این نکته می توان اطمینان داشت که سرایداران به صورت شبانه روزی و تمام وقت به انجام وظایف خود در ساختمان خواهد پرداخت.

مدت زمان قراداد های سرایدار چگونه است؟

بر اساس ماده ۴۰ قانون تملک ساختمان ها، قرار داد هایی که بین سرایداران و مالک ساختمان و یا مدیر مجتمع ها منقعد می شود به طور معمول به صورت سه ماهه می باشد و در صورتی که افراد ساکن در مجتمع و هم چنین مدیران ساختمان از نحوه کاراو رضایت داشته باشند این قرار داد در دوره های سه ماهه بعدی نیز به صورت منظم تمدید خواهد شد.

علاوه بر این، قانون به مدیران ساختمان این اجازه را داده است که در صورت عدم رضایت طی دوره پانزده روزه ابتدایی، بتوانند او را تعویض نمایند. در واقع به طور معمول در ابتدای قرار داد هایی که بین سرایدار و مدیران منقعد می شود، ذکر شده است که در صورتی که در پانزده روز ابتدایی کار، ساکنین یا مدیر ساختمان از نحوه کار سرایداری راضی نبودند وظیفه دارد تا بلافاصله از کار انصراف داده و محلی که برای زندگی او در ساختمان مذکور در نظر گرفته شده بود را تخلیه نماید.

خدمات اعزام سرایدار شرکت سما پارسا

اعزام نیرو های خدمات سرایداری با تجربه

همان طور که پیش تر نیز گفته شد، یکی از خدماتی که شرکت سما پارسا در آن زمینه فعالیت می‌کند، اعزام سرایدار به سراسر کشور و به خصوص تهران می باشد.

نیرو هایی که در شرکت سما پارسا مشغول فعالیت هستند گروهی از بهترین و با تجربه ترین سرایدارانی می باشند که به علت تعهد در کار و انجام وظایف به نحو احسن، توانسته اند توجه بسیاری از خانواده های ایرانی را به خود جلب کرده و رضایت آن ها را کسب نمایند.

بنا بر این، چنان چه شما نیز برای پیدا کردن و استخدام سرایداران حرفه ای و ماهر، دچار چالش شده اید کافی است با شماره های زیر تماس گرفته و خواسته خود را با شرکت سما پارسا و کارشناسان آن در بخش خدمات سرایداری مطرح نمایید.

کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست شما پاسخ داده و گروهی از بهترین سرایداران را به شما عزیزان معرفی خواهند کرد.

شرکت سما پارسا این اطمینان را به شما خواهد داد که با دریافت خدمات این شرکت بهترین سرایدار را با کم ترین هزینه ممکن استخدام خواهید کرد. علاوه بر این، در صورت نارضایتی نیز می توانید سرایداران اعزامی را تعویض نمایید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
خدمات سرایداری و نگهبانی شرکت سما پارسا
نوشتهٔ بعدی
خدمات باغبانی شرکت سما پارسا

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم