آزمایش خون تقریبا جزو آزمایشات ساده و پر کاربرد خدمات آزمایش در منزل می باشد که توسط بسیاری از شرکت های خدماتی انجام می شود. انجام این آزمایش در بسیاری از بیماران و سالمندان مختلف به طور منظم و دقیق ضروری می باشد که برای راحتی بیمار و خانواده او به استفاده از خدمات آزمایش در منزل، توصیه می شود. توصیه می شود افرادی که مسئولیت نگهداری بیمار را به عهده دارند با فرآیند نمونه گیری و آزمایش نیز آشنا باشند.

فرآیند خدمات آزمایش در منزل چگونه است؟

هر گاه به دلایل مختلفی همچون عدم توانایی برای مراجعه حضوری به آزمایشگاه، تمایل دارید از خدمات آزمایش در منزل استفاده نمایید، می توانید با شرکت سما پارسا تماس گرفته و پس از ذکر آدرس منزل، سن و جنس بیمار، نوع آزمایش مورد نظر و.. هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات آزمایش در منزل انجام شده و از خدمات آزمایش در منزل این شرکت استفاده نمایید.

شرکت سما پارسا نیرو های متخصص خود که در زمینه انجام انواع آزمایش در منزل آموزش دیده اند را در کوتاه ترین زمان ممکن و به همراه تمام تجهیزات و ابزار مورد نیاز برای نمونه گیری، به محل مورد نظر شما اعزام خواهد کرد تا دقیق ترین آزمایشات توسط ماهر ترین نیرو های متخصص با کم ترین هزینه ممکن در منزل شما انجام شود.

شاید برای بسیاری از شما این سوال ایجاد شود که آیا می توان تمامی انواع آزمایشات را در منزل انجام داد؟ کدام یک از آزمایشات قابلیت اجرا در منزل را ندارد؟ چه آزمایشاتی می توانند در منزل شخص انجام شوند؟ مزایای استفاده از خدمات آزمایش در منزل چیست؟ همه و همه سوالاتی است که برای بسیاری از بیماران و خانواده های آن ها، به وجود خواهد آمد. برای پاسخ به این سوالات کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

کدام آزمایشات در لیست خدمات آزمایش در منزل قرار می گیرند؟

انواع خدمات آزمایش در منزل، نیاز به تجهیزات و ابزار خاص آن آزمایش دارد. به طور مثال ابزار مورد نیاز برای انجام یک آزمایش کشت ادرار ۲۴ ساعته با آزمایش ساده ادرار تفاوت دارد. علاوه بر این، شرکت های خدماتی مختلفی که در زمینه انجام انواع آزمایش در منزل فعالیت می کنند ممکن است تعداد گوناگونی از آزمایشات را پوشش دهند اما به طور کلی طیف وسیعی از آزمایشات عمومی و هم چنین آزمایشات تخصصی ساده در لیست خدمات آزمایش در منزل شرکت های خدماتی مختلف قرار می گیرد که در زیر به آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

آزمایش در منزل

آزمایش در منزل

آزمایش مدفوع و ادرار

  • آزمایش مدفوع و ادرار نیز از جمله آزمایشات ساده ای است که در خدمات آزمایش در منزل وجود دارد.
  • آزمایش های تخصصی تری همچون تست های اعتیاد، تست های بارداری، آزمایشات هورمونی مختلف، آزمایش تیروئید، نمونه گیری از بزاق بیمار، تست های پاتوبیولوژی و هماتولوژی و… نیز در لیست خدمات آزمایش در منزل قرار می گیرند.

استفاده از خدمات آزمایش در منزل به چه افرادی پیشنهاد می شود؟

خدمات آزمایش در منزل مزایای بسیار زیادی را برای افراد مختلف فراهم می آورد اما برای برخی از بیماران استفاده این خدمات اکیدا توصیه می شود.

  • افرادی که در مرحله استراحت پس از عمل جراحی قرار دارند

در مورد کسانی که به تازگی عمل جراحی را تجربه کرده اند، داشتن استراحت کافی یکی از حیاتی ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت در این هنگام بسیاری از افراد به دستور پزشک متخصص خود و با توجه به نوع جراحی ای که داشته اند باید به صورت منظم آزمایشات خاصی را انجام دهند اما چگونه می توان هم برنامه منظم آزمایشات را اجرا کرد و هم اینکه شرایط لازم برای استراحت کامل بیمار را فراهم آورد؟

علاوه بر این بسیاری از بیماران پس از جراحی درد های شدیدی دارند و به همین دلیل قادر به رفت و آمد به محل آزمایشگاه و انتظار در صف های آزمایشگاه نیستند بنا براین، بهترین راه حل در این افراد استفاده از خدمات آزمایش در منزل می باشد. خدمات آزمایش در منزل در این افراد علاوه بر عدم ایجاد اختلال در استراحت بیمار انجام آزمایشات مربوطه را در کم ترین زمان ممکن می سازد.

  • زنان باردار

انجام آزمایش در منزل در زنان بارداری که به دلیل مشکلات مختلف قادر به حضور در محل آزمایشگاه ها نیستند می تواند بسیار مفید باشد. برخی از خانم های باردار به دستور پزشک متخصص زنان و زایمان، باید در طول بارداری استراحت مطلق داشته باشند و کوچک ترین حرکتی در این افراد می تواند بسیار خطر ساز باشد. استفاده از خدمات آزمایش در منزل در این گونه افراد نیز اکیدا توصیه می شود.

  • سالمندان عصا به دست یا ناتوان

سالمندانی که به علت ناتوانی قادر به خروج از منزل و مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها نیستند نیز جزو افرادی محسوب می شوند که کاندید دریافت خدمات آزمایش در منزل می باشند. آزمایش در منزل در راحتی و سلامت سالمندان نقش بسیار موثری خواهد داشت.

  • کودکانی که از حضور در مراکز درمانی ترس شدیدی دارند

برخی از کودکان از محیط های درمانی نظیر بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و… هراس شدیدی دارند و با دیدن روپوش سفید پزشکی و تعداد زیادی از کارکنان مرکز درمانی، شروع به گریه و بی قراری می کنند در این گونه کودکان استفاده از خدمات آزمایش در منزل و انجام آزمایش در منزل و حتی در اتاق خود کودک می تواند در آرامش روانی کودک بسیار موثر بود و همکاری او را افزایش دهد.

  • معلولین

استفاده از خدمات آزمایش در منزل در معلولین نیز می تواند سختی های رفت و آمد این عزیزان را برطرف ساخته و به آرامش خاطر معلولین کمک نماید.

انجام آزمایشات در منزل توسط نیرو های متخصص شرکت سما پارسا

همان طور که می دانید آزمایشات، در بسیاری از شرایط مختلف مانند بیمارانی که دچار فشار خون، دیابت، چربی خون و… هستند یکی از برنامه هایی است که باید به طور منظم، روزانه و دقیق توسط فردی کار آزموده صورت بگیرد. در واقع بسیاری از پزشکان برای بیماران خود چکاپ های دوره ای مثل آزمایش خون، آزمایش ادرار ۲۴ ساعته، آزمایش مدفوع و… را تجویز می کنند و از طریق آن روند بهبود و درمان بیماران را ارزیابی می کنند. علاوه بر این بسیاری از متخصصین توصیه می کنند که همه افراد با ورود به دوران میان سالی و سالخوردگی، به صورت منظم از نظر بیماری های شایعی مانند فشار خون، دیابت، انواع سرطان ها و… چکاپ شده و به پزشک خود مراجعه نمایند تا وضعیت سلامتی سالمندان به طور دقیق ارزیابی شود. اما چگونه می توان بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه ها و مراکز نمونه گیری در سطح شهر، آزمایشات و چکاپ های دوره ای منظم و دقیق را در منزل انجام داد؟

همان گونه که می دانید خارج شدن از منزل و رفت و آمد مداوم به مراکز درمانی و آزمایشگاه ها و معطل شدن در اتاق های انتظار آزمایشگاه برای بیماران ناتوان و به خصوص برای سالمندان، بسیار خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود اما چگونه می توانیم علاوه بر انجام دقیق و حرفه ای آزمایشات دوره ای منظم، از خسته شدن و کلافگی سالمند یا بیمار خود جلوگیری نماییم؟ اگر شما نیز درانجام منظم و روزانه آزمایشات بیمار خود و مراجعه مداوم به آزمایشگاه های سطح شهر دچار چالش شده اید با ما همراه باشید زیرا ما در این مطلب قصد داریم روشی را به شما معرفی نماییم تا در کم ترین زمان ممکن و حتی بدون نیاز به رفت و آمد به محل آزمایشگاه ها و معطلی در ترافیک های طولانی، قادر خواهید بود تا دقیق ترین آزمایشات در منزل خود و توسط خبره ترین و ماهر ترین کارشناسان فعال در این زمینه، انجام دهید.

شرکت سما پارسا با داشتن کارکنانی دلسوز، متعهد، منظم و کار آزموده می کوشد تا بهترین خدمات آزمایش در منزل را با کم ترین هزینه ممکن، به خانواده های عزیز ایرانی ارائه دهد برای ارتباط با کارشناسان شرکت خدماتی سما پارسا و دریافت انواع مختلف خدمات آزمایش در منزل کافی است با شماه های ۰۹۱۲۳۳۷۵۷۱۸ و ۲۲۰۹۴۳۶۰-۰۲۱ زیر تماس حاصل فرمایید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
هزینه خدمات نظافت منزل و ساختمان
نوشتهٔ بعدی
خدمات ماساژ درمانی در شرکت سما پارسا

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم