خدمات ماساژ درمانی در شرکت سما پارسا

خدمات ماساژ درمانی در شرکت سما پارسا

دریافت خدمات ماساژ درمانی برای کاهش استرس و تنش هایی که روزانه با آن مواجه هستید و به دنبال آن صدمات وارد شده به عضلات شما بسیار مفید خواهد بود. امروزه با افزایش تنش های روزمره در زندگی آدمیان و ارتباط تنگاتنگ استرس و فشارهای عصبی با بیماری های مختلف و به خصوص انواع سرطان ها، رهایی از استرس و استفاده از ریلکسیشن ها، می تواند در کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری های مختلف بسیار موثر باشد. بهتر است اگر بیمار یا سالمند خود را در منزل نگهداری می کنید، پرستار سالمند یا پرستار بیمار استخدام می کنید با ماساژ و اصول آن آشنا باشد.

اما چگونه می توان بهترین و حرفه ای ترین خدمات ماساژ درمانی را تجربه کرد؟ چند نوع ماساژ درمانی داریم؟ فواید استفاده از خدمات ماساژ درمانی برای بدن چیست؟ همه و همه سوالاتی است که در این مطلب به آن ها خواهیم پرداخت پس برای دستیابی به به روز ترین اطلاعات در ارتباط با بهترین مراکز ارائه دهنده خدمات ماساژ درمانی و هم چنین فواید ماساژ درمانی، با ما همراه باشید.

تاثیرات دریافت انواع خدمات ماساژ درمانی بر بدن

عقیده بر این است که ماساژ به دلیل آن که گردش خون را در تمامی بدن تنظیم می کند دارای اثرات آرام بخشی و ریلکسیشن می باشد در زیر به پنج فایده مهم ماساژ درمانی اشاره می کنیم.

۵ مورد از تاثیرات اعجاب انگیز ماساژ درمانی

۱- آزاد شدن هورمون اکسی توسین

به طور کلی لمس بدن در فرآیند ماساژ درمانی، باعث آزاد شدن هورمونی به نام هورمون اکسی توسین می شود. این هورمون اثرات بسیار مطلوبی را در بدن افراد ایجاد می کند که از جمله آن ها می توان به کاهش استرس، کاهش فشار خون، افزایش بروز احساسات در رفتار اشخاص و ارتباطات موثر تر کمک کند.

۲- تسکین درد

مهم ترین و شناخته شده ترین تاثیر ماساژ بر بدن تسکین و یا کاهش درد های عضلانی است. همان طور که گفته شد ماساژ با افزایش گردش خون بدن باعث می شود درد های عضلانی تا حدود زیادی کاهش یابد.

۳- تقویت سیستم ایمنی بدن

تحقیقات مختلف نشان داده است که انجام ماساژ می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و ابتلا به بیماری های مختلف از جمله سرطان را کاهش دهد. این مکانیسم از طریق کاهش سطح هورمون کورتیزول خون که هورمون استرس نیز نامیده می شود انجام می شود.

۴- خواب عمیق تر و راحت تر

یک ماساژ حرفه ای می تواند تاثیرات بسیار مثبتی را در خواب شما ایجاد کند پس اگر دچار اختلالات خواب هستید و از دارو های خواب آور برای داشتن خوابی عمیق و راحت استفاده می کنید پیشنهاد ما به شما امتحان کردن یک جلسه ماساژ درمانی خواهد بود. ماساژ حرفه ای با ایجاد حس آرامش در بدن و برطرف کردن خستگی های عضلات شما، تاثیر شگفت انگیزی در بهبود خواب شما خواهد داشت.

۵- کاهش سردرد های میگرنی یا عصبی

یکی دیگر از مزایای اثبات شده ماساژ درمانی کاهش سردرد های تنشی می باشد.

شرکت سما پارسا با دارا بودن کارکنانی متعهد و کار آزموده بهترین خدمات فیزیوتراپی و ماساژ درمانی در منزل را با کم ترین هزینه ممکن به خانواده های عزیز ایرانی ارائه می دهد کافی است با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

Rate this post
نوشتهٔ پیشین
آزمایش در منزل
نوشتهٔ بعدی
شرکت خدمات نظافتی

No results found

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
Call Now Buttonتماس مستقیم